Geen producten (0)

Welkom bij onze klantenservice

 

Onze klantenservice doet zijn uiterste best voor jou als klant. Daar hoort bij dat jij ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht je vragen hebben over het een of ander dan kan je ons bereiken middels de hierna volgende gegevens:

Theo Groenendijk
Tel: 0626120564
Mail: info@foodforfit.nl

De handelsnaam van ons bedrijf is: Vitaal Exclusief

Onze domeinnaam is https://foodforfit.nl

Ons adres:
Schinkelweg 45A
2712 BA Zoetermeer
KVK: 27140403
BTW: NL095722270B01

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor jij aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek melding bij ons hierover te maken.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij onze klanteservice kenbaar te maken door te mailen naar info@vitaalexclusief.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Product ruilen?

Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@foodforfit.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.”

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met de klantenservice op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Betaalmethodes

Je kunt jouw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
– Ideal
– Overboeking
– Etc.

Verzending

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij jou af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 12:00 uur voormiddag worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Wanneer dit het geval is dan brengen wij jou hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Levering verloopt doorgaans via de postbode of pakketbezorger van Postnl of UPC. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom jij de bestelling toch niet zou willen hebben. In dergelijke gevallen kan jij de bestelling altijd naar ons retourneren. Wij zullen wel controleren of hier niet meer mee is gedaan dan schriftelijk is voorgeschreven. Wettelijk gezien mag je het product namelijk uitproberen zoals je dat ook in een fysieke winkel mag doen. Wanneer er meer mee is gedaan dan dit dan zullen we controleren of wij het product met waardevermindering retour kunnen accepteren of dat deze op kosten van jouzelf weer naar je toegestuurd moet worden.

Wanneer jij een bestelling wilt retourneren dan heb jij 14 dagen om dit aan ons te laten weten. Dit kan via ons mailadres info@foodforfit.nl maar mag ook via telefoon 0626120564 of via de post (zie het bedrijfs(post)adres hierboven). Na het aanmelden heb jij vervolgens nogmaals 14 dagen om de bestelling daadwerkelijk naar ons retour te sturen.

De klantenservice doet zijn uiterste best om het volledige orderbedrag inclusief de verzendkosten vervolgens zo spoedig mogelijk terug te betalen. Dit zal in ieder geval binnen de wettelijke termijn van 14 dagen gebeuren. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.